۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

از ابتدای تابستان انجام می شود:

اجرای طرح استعداد یابی شمشیر بازی در استان مرکزی

اجرای طرح استعداد یابی شمشیر بازی در استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیأت شمشیر بازی استان مرکزی از اجرای طرح استعداد یابی ورزشکاران رشته شمشیر بازی در این استان خبر داد.

غلامعباس آجرلو با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طرح استعداد یابی ورزشکاران رشته شمشیر بازی با هدف کشف وشناسایی استعدادهای نوجوان وجوان علاقه مند به این رشته ورزشی مفرح از ابتدای تابستان امسال در استان مرکزی اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای این طرح از علاقه مندان به رشته ی ورزشی شمشیر بازی در پایه ی سوم راهنمایی در هیأت های ورزشی شمشیر بازی استان ثبت نام بعمل می آید.

رئیس هیأت شمشیر بازی استان مرکزی یادآور شد: این طرح در تعامل صورت گرفته با آموزش وپرورش استان مرکزی وب ه منظور اغنی سازی اوغات فراغت دانش آموزان در کنار استعداد یابی هیأت شمشیر بازی اجرایی می شود.

کل ورزشکاران شمشیر بازکشور کمتر ازدو هزار نفر

آجرلو در ادامه تعداد کل ورزشکاران شمشیر بازکشور را کمتر ازدو هزار نفر عنوان کرد وگفت: امید است با اجرای طرح استعداد یابی و توجه به بعد قهرمانی این رشته ورزشی بتوانیم شاهد حضور ورزشکاران شمشیرباز استان در کنار دیگر ورزشکاران کشوری این رشته باشند.

وی با بیان اینکه تا کنون این رشته ورزشی تنها در دانشگاه آزاد اسلامی اراک دنبال می شود گفت: از آنجا که اکثر دانشجویان غیر بومی استان بوده اند متاسفانه آماردقیقی از ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی موجود نیست.

رئیس هیأت شمشیر بازی استان یادآور شد: خوشبختانه امکانات موجود در استان مرکزی برای رشته شمشیر بازی بسیار مطلوب است وامیدوارم با اجرای طرح استعدادیابی شاهد بهره مندی ورزشکاران از این امکانات باشیم.

 
 

کد خبر 2071942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha